|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
Final . Grrrr ~

Sunday, November 28, 2010 @ Sunday, November 28, 2010 | 0 Comment [s]

Final ?
Final ?
Final ?
aduyaii . memang la struggle . skunk nie saya bercuti ! cuti la sgt kannn . http://www.cute-smiley.com    hehe :)
sebenarnya study week . kira cuti la uh bagi kitorang . hey fara, jangan nak berangan sangat la kann . cuti study week ialah cuti untuk belajar n ulangkaji . bukan cuti holiday ! (dah cuti, holiday plak) macam macam laa .
final start 9 Disember 2010 hingga 20 Disember 2010 .
uishhhh . lame tuu .
http://www.cute-smiley.com
adoii . dah la saya kena cancelkan show 18 n 19 Disember 2010 . (show haram jadah tah . padahal jadi pengapit jek tok makcik saya) haishhhh . baru jek nak berangan jadi artis dat time .
http://www.cute-smiley.com
haaaa . amek ko ! ramai uh gambargrapher snap pixxa saya dat time .
woi fara ! jangan nak berangan lebih laa . aduyaiii .
tolong la fara . fokus ! fokus !
kihkihkih
warghhhh ! nak jadi pengapit wuuu . bez woo . walaupun orang tua tua cakap (orang tua jek . muda tak ) kalau jadi pengapit, nanti jodoh lambat sampai . means lambat kahwin laa . ahhhh ! pedulik hapeee aku ! hahaha :D
wowwww , na jadi pengapit gak . nak jugak !
FARA . suda laa .
pikir final okey .
FINAL !


pesanan : suka hati saya la kann . ape ape pon . doakan saya tok final nie . kepada incek B saya . kita dah selalu sangat gadoh . cepat la turun melaka . saya rindu kamoo nie . aiyayaaaa . mahu kamoo la . yes ! YOU !


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!