|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
keindahan .

Thursday, November 11, 2010 @ Thursday, November 11, 2010 | 2 Comment [s]

keindahan ape pulak nie ek ?
hahaha :D pelik pelik jek aku nie . takde laa . nie nak cite . pasal sebuah kehidupan yang cukup indah suatu ketika dulu . ade 3 budak itam . itam ke ? hahaha :D suda fara sudaaaa . merepek jek lebih . huahuahua :D 
ade 3 sahabat baik . rapat . penuh dengan ketawa n hari hari ceria . 
*nie la die 3 budak nye . itam kan kan kan ? haha :D
act cermin uh yg kabur . 

*kechiq*fara*mied*
ari ari kamii penuh dengan ceria . 
kechiq : seorang yang agak pendiam . tapii sebenarnye banyak cakap . pemaluu gile gile b*** . b*** pon ta mcm uhh . pandai . kuat gado dengan aku .
fara : itu aku laaa . hahaha :D na describe mcm ne ek ? tayah laa . huuu :) malas pulak . 
mied : garanggggg ! tapii dalam hati banyakkkkk TAMAN . hihihi :) susa na control if die suda naik antoo . kuikuikui (sowii mied)

act, sebenarnye (da act na sebenar ag ke?) memang kitorang rapat dulu . kenapa dulu ? nanti aku cite ok . ingat ta wahai sahabatku . dulu kite overnite 3 orang sahaja . tade istilah hotel yek dulu . juz lepak kat DP smpai pagii . pe jadah lak uh . start dari uh kite rapat . dari sem 1 . then naik sem 2. chiq ajak pindah bilik die . aku n mied pon follow jek . sampai la sem 3 . tapii ..... emm . 

seminggu before raya . chiq na pindah bilik . gara gara sebab seorang wanita yang juga kawan baik aku . (cite d rahsiakan) sedih . sangat la sedih . wanita itu pon takde di sini . pujuk punye pujuk . tak dapat gak membuatkan chiq pindah bilik kamii ag . sedihhh sangat . semenjak chiq dah takde . seorang demi seorang berubah mengikut haluan masing masing . mied sentiasa dengan life nye . life yang sangat indah with her boyfie . aku ?? terpaku . sorang sorang . aku try mencari sahabat . try punye try . sekarang bahagia bersama family k'yu . (sape family k'yu?) nanti aku story ok . 

sekarang, masing masing dah ade life baru . chiq bahagia bersama roomate baru . MAKCIK yang juga sahabatku . sekarang, nak tegur chiq pon susah . nak tanya pasal kelas . pasal assignment . amatlah maluu . kenapa malu ? aku n mied kan dah berubah . enjoy sana sini . langsung tak pikir ape . masing masing da decide nak berhenti study . kenapa ? sebab takde kawan ke ?? bukan . bukan . bukan . tapii . emmm . malas la nak cite . mengalir suda air mata nie . http://www.cute-smiley.com ok stop . aku suda pening .

*chiq is WANTED ! haha :D


chiq, ingat ta kite kaler rmbot same2 . ko kaler perang terang uh . aq kaler perang perang coklat . mied kaler pink . emmm . nak macam dulu bole ?



chiq, kite suka karok kan ? karok same same . kuar same same . sekarang ? takk lagi kan . emm .


nie time ko baru lepas potong rambot semata mata nak send kat awek ko . sedihnye chiq . aq ingat ag .
chiq, dah lame tak kua dengan ko . dah lame tak karok dengan ko . dah lame tak overnite dengan ko . dah lame tak buat assignment same same dengan ko . dah lame tak makan nasik lemak dengan ko . aku sedih chiq . sedih sangat . hari hari pikir pasal nie . aku dengan mied gak dah decide kalau dapat teruskan study . kitorang nak pindah bilik lain . bukan kat bilik B1-28 nie ag . sebab nie bukan bilik kitorang . nie bilik ko dari sem 1 ag . bukan bilik kamii . chiq, kalau ko nak taw ag . aku dengan mied nangis bila pikir pasal study . dah takde mood langsung . kalau dalam kelas uh teringin nak borak borak mcm dulu . tapii taleh gak . chiq, rasa macam nak nangis taw bila tengok ko anta assignment . tapii kitorang tak anta . kitorang tataw pape . ko pandai kan chiq . ko rajin . ko yang selalu tolong kitorang . susah senang kite same same lalui . chiq, aq nak nangis ag nie . takpe laa chiq . kitorang pon sebenarnya happy tengok ko happy sekarang . ag happy dari dulu kan chiq . makcik ohh makcik, jage chiq taw taw taw ! dia uh degil . keras kepala . terima kasih makcik sebab jage dia dengan baik sekali . thanx yaw makcik . thanx sangat . chiq, ingat kitorang ok . kalau kitorang dah takde kat kolej ag jangan lupe kitorang taw . kitorang rindu sangat dengan ko .


pesanan : sedih sangatttt . penulis amat emosi semenjak dua menjak tiga menjak nie . ada masalah sikittt . 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!