|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
Bye bye 2010 Hye hye 2011 !

Thursday, December 30, 2010 @ Thursday, December 30, 2010 | 0 Comment [s]

haaa . ari uh kecoh jek kan psl HARIMAU MALAYA kite suda tumbangkan GARUDA (kecik skit) ape ?? lpe lakk . haha :D malas na igt garuda ape . bukan negara aku . puihhh ! padan muka kau garuda . g main jaoh2 . shuhh shuhh ! hahaha :D bolee kann cenggituu . hihi :) suka pulakk aku ngejek ngejek nie . dah la kau yg buat laser tuhh . na salahkan malaysia pulakk . aku bom baru kau tauu ! oh khairul fahmi che mat, i leb yuu laa . opss . marah awek (http://jejariruncing.blogspot.com/) die kang . mau aku lariii ta cukup batu . 1 more, marah gak incek B aku uh . dah due due kejar aku . mane mau lari ? hahaha :D joke saje . yu olls na tawuk ta . eh ? ble mase aku pandai ber ollss2 nie . wahhh ! terlebey suda (gaya stacy haruss ada) lantakkk . pegi jahanam same kauu .  itu la hadiah paling gumbira untuk malaysia bagi penutup 2010 . yihuuu . bagos bagos . clap ur hand . bye bye 2010 . now, hye hye 2011 .

haa . nampak tuhh . 2011 yuu . umur aku pon da meningkat . da masok angka 2 kat depan tuhh . tettttttttt . Oh Maiii Sayangg . ta sanggop aku . wahhh . tak sempat na enjoy zaman remaja nie . (mcm da tua sangat pulak kan) still remaja la yu olls . heii fara . stop ber olls2 bolee . bolee sajee . nak tanye niee . bagi gurlz2 yang kat lua sane la kann . umo da masok 2 tettttttttt nie . perlu ke bebas ?? ke ade yang ta bebas ag ?? huishhh . same la kitee . tunggu la sampai ada anak teruna masok meminang yu ollss . oke laa . malas na mencarot smbil mkn kerepek nie .

nak tanye nie . ape azam tahun baru korang ?? setiap tahun baru mesti la kena ade azam yang baru kan . (kalau takde tak bole ke ? aiyarkk ) kalau yang mane azam tahun 2010 n tahun tahun sebelumnya uh ta tercapai ag, tayah la tukar azam kauu . tetapkan niat kau uh smpai tercapai azam uh . okee ?? ke tara okee ?? suke ati la labuu . erkkk . oke laa . smpai d sini saja syarahan saya pepagi nie . ta tido ag dari malam tadi . pade sesapa yang baru na tido macam aku nie . selamat malam la yee . dan selamat pagi pada yang baru bangun . SELAMAT HARI JUMAAT juga .

pesanan : nie la die tebiat buda taley tido . mrepek jek keje kau fara ! 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!