|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
bujang

Tuesday, January 18, 2011 @ Tuesday, January 18, 2011 | 0 Comment [s]

haha . ape la tajuk bangang yang aku cuba buat . bujang atau dalam omputihnye . ehem ehem . SINGLE ! waaa . single la . excuse me, saya belum lagi berkahwin ya . tapi sudah pandai bercinta . suck laa ! geli pulak dengar . sekarang nie lebih baik aku single . sebab fikiran aku pon macam dah tak betul . biol sikit + sewel + sengal . macam tu la lebih kurang . tak lebih dan tak kurang . ape la aku melalut lagi nie . ngeee . semenjak single nie aku memang suke melalut . bak kata Kiddy Cullen nie . die kate aku sewel . yup . ade la . haha :D well, memang itu fara yang sebenar .

ag 1 mau story, 
dengar cerita result keluar 21jan pulak . 
ari uh dengar 19jan . 
tapi ade masalah teknikal ia nya kuar pada 21jan . 
muktamad yek incek fuad . 
jangan tukar lagi . 
cukup la kepala saya nie mereng buat tah keberapa kali . 
adakah saya tidak sabar sabar ?
NO !
adakah saya gembira ?
NO !
adakah saya tak takot ?
NO !
ahhhhhhhhhhh ! 
sume dusta belaka . 
jawapannya :
saya takot .
saya cuak . 
saya gementar . 
saya bimbang !
kenapa ?
sebab saya taw saya bodoh a.k.a bengap tahap gaban .
sebab saya taw saya jahat time sem 3 nie .
sebab saya taw saya always ponteng kelas . 
saya JUJUR semuanya !
yee . baikkan saya ? 
hahahaha :D
sewel lagi . 
saya bimbang saya punya result .
saya dapat rase kan yang saya nie akan jadi bertambah bodoh++ !
kamoo tahu tak !
nyiahahaha . 
sudah laa . malas nak merapu lagi .

pesanan : penulis memang stress . hampa . sedih . semua ada . dah la single . alone . kang result kuar rase2 die boleh jadi gila . wowww . 



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!