|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
pada siapa .

Tuesday, January 4, 2011 @ Tuesday, January 04, 2011 | 4 Comment [s]

ini dia pemegang mohor mohor besar negara .

eh salaa . bukan yg nie .

budak hardcore 

baiknye die time g exam .
 nama die NURUL ASYIFA
angah 
 duta marigold


 bersama VERYNESSA DUIE
 alang
 nenek
 bersama NORAIN KAMARUZZAMAN
 acik, alang n budak hardcore
abaikan muka aku yg dorang pedajalkan dgn make up .
bersama HAMIDAH


mohor mohor besar gambar perempuan ? ape kena mengena weh . haha :D saje jekk . ini la orang2 yg aku selalu berkongsi cerita && apa jua laa + kongsi rahsia + bertukar cerita . macam macam ada . kihkihkih . ape gilakah aku ? saja je na cerita . ini la keje aku bila taley tido setelah di kejutkan oleh suara2 garang mcm askar pak guard hostel nie . aiyoyoo . sumpah gampang ! baru jek nak layan tidur suda terjaga . habis lelaki india yg mcm perogol uh kena belasah dengan pak guard . padan muka kau ! sape suruh menyelinap masuk hostel perempuan ! dah laa muka macam perogol . opss . terlebih suda .

kembali ke topik asal, nek cerita seorang demi seorang pemegang mohor mohor besar2 nie .

NURUL ASYIFA a.k.a budak hardcore :
- seorang budak yg gilakan hardcore n something yg pelik2 .
- ade tindik kat bwh bibir n lidah (baru hardcore kan . ye tak ?)
- gila gila punya budak .
- pencinta bisex . opss . terkantoikan pulak . maaf ye budak .
- berkongsi macam2 cerita n rahsia dengan aku .
- kenal dari sem 1 tapi rapat since sem 2 .
- from key hell ! haha :D Kuala Lumpur laa .
- aku taw die nie ade seorang yg die sayang tapi, taknak ngaku sebab hati dah tawar kan . nak buat macam mane .
- kalau ade masalah die akan menjadi pendengar setia . kan kan kan ?
- p/s : sayang kau lah mokmok ! sumpah sayang kau ! jangan ingat kita jauh aku lupe kat kau . aku sentiasa ingat kau lah budak hardcore !

VERYNESSA DUIE a.k.a angah :
- funny lil gurl .
- suka buat muka bodoh + hodoh bila blur .
- macam macam kitorang kongsi .
- rahsia mu rahsia ku jua .
- suka shopping + boros . susah nak kikis ye anak anak . (mampos laki kau angah !)
- die akan dapatkan gak ape yg die nak .
- kuat makan tapi tak naik naik badan kau .
- kenal n rapat since sem 1 .
- from Miri, Sarawak .
- p/s : aku sayang sgt kat kau gak angah ! selalu gaduh ngan kau . berebut lelaki idaman . tetapi akhirnya tak dapat jugak . hahaha :D kelakar kan ? takpe angah, akan ade seseorang yg akan temani kau suatu hari nanti . may ur god bless u angah .

NORAIN KAMARUZZAMAN a.k.a alang :
- memang aku sayang die sangat sangat . ade bace kan entry aku pasal minah kepoh nie .
- suka cakap sensorang . (gila ini budak)
- suka cakap dengan anak patung . tak kesah la patung ape pon .
- suka benda2 yang nampak cute .
- penyayang .
- selalu mengaku ade byk skandal . eh eh . tapi die suda di taken oke oleh pian a.k.a abg lang .
- kongsi segalanya dengan aku . (semua ok! haha . tayah la smpai pakwe n pakaian dalam pon nak kongsi . melampau betol)
- kenal die since masuk sem 3 nie . baru jek lagi tapi mcm dah kenal die lame .
- from Rembau, Negeri Sembilan .
- p/s : alang, acik sayang ketat ketat kat alang . jangan lupe acik taw . ade mase terluang datang la sini jumpa acik . taw ! jage abg lang elok2 . die rindu alang tuh . cian die .

HAMIDAH a.k.a nenek :
- pggil nenek sebab dalam family k,yu die nie nenek . haha :D
- jgn ingat nenek takde pasangan taw . mesti la ade atoknye .
- roomate since sem 2 . rapat since sem 1 .
- funny beautiful gurl . (die cantik tawuk !)
- garang tawuk ! takot bila die marah . sume lari .
- suka make up, hello kitty n macam2 yg comel2 .
- die budak Singapore . tapi stay melaka kat umah nenek die . Alor Gajah, Melaka .
- kongsi cerita + gelak ketawa dengan die .
- p/s : sayang kau ketat ketat n sangat sangat la mied ! jangan lupe aku bila aku dah takde dengan kau . semoga bahagia dengan superman kau . kurangkan lah sikit marah marah tuh . takot aku . haha :D


okee . sampai sini jek ceritanya . weh, jangan korang rapat lak dengan budak budak nie semata mata g tanya rahsia aku . malu aku . haha :D rahsia tetap rahsia kan . taleh bocorkan . tak elok . nanti tak amanah . wah gitu . http://www.cute-smiley.com haa . bagos . simpan rahsia amalan yang mulia . kan dah jadi iklan dah . sape langsi dengan kawan kawan aku lu mati ! wah i loikee . haha :D sewel jap .


p/s : boleh klik dekat nama2 uh tok lihat blog or fb dorang .










Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!