|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
menyampah .

Sunday, February 13, 2011 @ Sunday, February 13, 2011 | 1 Comment [s]

apa yg membuatkan aku menyampah smpai mcm nie skali ? tah la wehh . rasa mcm nak tombok blogger2 nie . bole ke idak ? bole la dowh . sumpah nak tombok nie . haishhh . geram !
cecite cecite cecite !


oke mcm nie . kepada ahli2 blogger sekalian, 
lagi lagi yg aku follow oke . tolong laa . tolong la wehhh !
tolong jgn tuka link anda . 
kenapa ? sebab aku tak tahu n aku nie pendek IT maybe . 
bila korang korang tuka link blog korang . 
aku takkan tahu apa apa cite/ new feed/ entry baru korang pon tawuk !
aku sakit hati . kang kalau tak menjengah aku dah xde perkejaan tetap ag pas nie (intai blog owg) . 
mcm ne aku nak kurus mcm nie kalau tak blogwalking / blogjogging (kerek sial) . 
macam ne gak aku nak tgglkan bigfoot kat korang punye blog ag (gelabah jek) .
aduyaiii . 
tolong laa . maybe orang yg bce entry aku kali nie akan cakap,
"ape ke bodoh la kau nie, g la wt itu ini bla bla bla blaaa"
heii diam laa . kan aku dah cakap kat atas tuh yg aku nie cetek pemikiran pasal IT . 
suke hati aku laa . aduhh duhh . 
please la korang . boleh ta ? please please . 
jangan la tuka link kowang . dah sedap dah tu nama link kowang . 
tayah d tuka tuka . bole ?

hello mak incek vee
kau pon sama . 
patot la aku tak dapat pape . 
kau kata kau ade wt entry baru . 
tp tak muncul2 pon kat new feed aku . 
cilaka kau . 
nyampah aku . 
dah laa .
tayah gedik gedik tangan kau tuh na tuka link . 
lepas nie aku kne bookmark sendiri kau punye blog . 
huh ! Grrrr ~
SEKIAN !



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!