|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
Ouh , yeke ?

Monday, February 21, 2011 @ Monday, February 21, 2011 | 4 Comment [s]

"DIA PANDAI LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA CANTIK"
Ouh, yeke ?
"DIA PUTIH GEBU LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA RAJIN"
Ouh, yeke ?
"DIA BUDAK SEMESTER ****** LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA BAIK LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA BAGUS LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA SUKA SENYUM KAT SEMUA LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA TAKDE REPEAT LAA"
Ouh, yeke ?
"DIA KENA PUJI LAA"
Ouh, yeke ?
"SEMUA TAK SUKA DIA LAA"
Ouh, yeke ? BAGOS ! HAHA :D


Weh betina ! ada aku kesah semua tuh ? ada aku nak amek tahu semua pasal kau ? ada aku kesah lect puji kau ? ada aku nak sangat kawan dengan kau . aku bukan apa . kau tayah nak kondem semua kawan kau la dowh . even budak sebaya kau OR even budak sekelas kau . nampak sangat laa ramai tak suka ngan perangai gedik kau tuh . berjanji ngan lect macam macam . setakat ponteng sekali konon tak sengaja . blah la weh . aku cukup menyampah . ye ! memang menyampah . kau nak pandang jijik or jeling2 kawan kau yg repeat2 nie pehal ? macam kau tuh good good pulak kan . sumpah aku menyampah sangat sangat ! bila nak buat sesuatu benda tunjuk pandai . last2 kau yg ta reti . tayah bajet la . aku bukan cemburu . aku bukan apa pon . aku just nak cakap ramai menyampah dengan kau ! ramai tak suka kau dowh . gedik gedik dengan lect dalam class . doii doii . cukup cukup la tuh . ada yang repeat, kau mula kata "bape kali nak repeat benda same ? bodohnya ." weh pompuan sial ! kau dah cukup bagus ke nak cakap mcm tuh . kau tuh baru sem bape jek kot . aku nak tengok sejauh mana kau leh bertahan . mula mula memang senang . bagi kau semua senang . ape yg kuar dari mulut kau semua kau cakap senang . aku nak tengok la der . sampai bila leh tahan . senior kau pon ramai yg kondem taw . kau ? setakat ayam ayam nak cakap macam macam . cilaka betol . tolong sedar sikit yek cik akak . vavi betol . 

pesanan yang bukan pesanan : entry nie bukan rekaan oke . memang aku tujukan untuk budak tuh yg fikir dia dah cukup bagos ! vavii kau budak ! 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!