|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
sakit

Wednesday, February 2, 2011 @ Wednesday, February 02, 2011 | 0 Comment [s]

merindui kenangan bersama kau amat menyakitkan. 
aku merindui semuanya tentang kau. 
kau nampak aku berdiri teguh di sini. 
kau nampak aku dengan senyuman itu hari hari.
tapi, kau tak nampak apa isi hati aku di sini. 
 *i miss you more than word can say*
a little quote for you :)

sometime missing you is like a heaven.
sometime it can be a hell.
kau hilang sekali lagi dalam hidupku. 
memang susah aku terima semua itu.

*
ku tak tahu mengapa aku 
begitu sulit melepasmu pergi
ku tak tahu mengapa aku
begitu sakit melepas dirinya

mungkinkah aku terlalu memaksa
jika ku ingin ada keduanya

yang aku tahu aku cintai dia
yang aku tahu begitu pula dirinya
tak habis habis ku curahkan
isi hatiku tuk keduanya

tapi mustahil bila ku terima semua
biarkan ini jadi keputusanku
ku rasakan sekarang ku cuba sendiri
kerna ku tak bisa memilih 
*
##lirik lagu keputusan hati by acha septriasa

aku tak pasti apa isi hatiku. aku merinduimu. aku cemburu. kau hilang lagi. ramai nampak aku gembira. aku tersenyum. aku ketawa. isi hatiku lain pula jadinya. sedih. duka. sakit. dengan siapa lagi patut aku luahkan. tiada siapa ingin mendengar. perih dukaku aku tahan sendiri. aku ingin kau tahu. tapi sayang, kau tak bisa mendengar smeua itu. hatiku tulus merindui kau. yes, kau! tak mengapa. aku bahagia melihat kau bahagia. 

kenapa entry aku kali nie jiwang? aku pon tak tahu kenapa. aku betul betul merindukannya. di sini saja aku dapat meluahkan. di mana lagi aku nak menumpang kasih. di mana lagi aku nak menitiskan air mata ini. hanya di sini. tiada lagi bahu dirimu. tiada lagi yang mengusap air mataku. membelai rambutku. 

kau, aku harap kau paham semua ini. 

pesanan yang bukan pesanan : emosi terganggu. 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!