|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
29 march 2011 wif LOVE

Tuesday, March 29, 2011 @ Tuesday, March 29, 2011 | 0 Comment [s]

maaf baru nak update pada 30 march 2011. hee. tertidur sebab keletihan yang teramat dan sememangnya tak cukup tidur. aduhaii. kenapa dengan "29 march 2011 wif LOVE"?? semacam pelik. lagi sekali pelik. korang yang baca lah pelik. aku tak pelik pon. hahaha.

bismillah,

sudah 6 bulan memendam rasa. merasa derita. alhamdulillah, akhirnya berada dalam keadaan yang amat tenang dan selesa. *wahh, dah macam ape dah rasa. tetapi! janganlah terlampau gembira sangat fara oii. bahagia ini mungkin hanya sementara. belum tahu lagi dugaan apa yang bakal menimpa kelak. bersabar wahai hati. selama 6 bulan kau boleh bertahan dan bersabar. takkan selepas nie tak boleh? fara, jangan terlampau leka dengan apa yang terjadi di harimu. jangan terlampau lalai dengan duniawimu. haishh. ok strett to de point lah kan. seseorang yang aku memendam rasa dulu telahpun merungkaikan kesemua persoalan.


maaf, signature di kaburkan.

aku tak cantik pon, tuh yang sampai memendam perasaan sensorang. haha~ tak pernah aku admire sampai macam nie sekali. aku ingat aku bertepuk sebelah tangan. rupanya tak. huu~ *pengsan kejap 7 januari 2011, hari paling bahagia jugak. sebab masa tuh la si dia meluahkan kesemuanya. tetapi, masa tuh aku masih kepunyaan seseorang. begitu juga si dia. masing-masing tabah dan bersabar. setelah masing-masing dah single atau dalam erti kata lain dah clash lah dengan pasangan memasing, kami bertambah rapat. 29 march 2011, membuktikan segalanya. merungkaikan semua apa yang terbelit. apa yang terselitlah. haha~ 


si dia kata murah jek. haha~ i don't care semua tuh! asalkan diberi dengan ikhlas. wekkkk :P poyolah kau nie fara. si dia mahu aku jadi kekasihnya. jawapan aku? ok lah. taktau nak cerita apa lagi. bye. apa lagi? jawapan? ok lah aku bagitahu. aku still single lagi but not available. *kalau lah dlm fb boleh buat status single but not available haha~ aku tak bagi lagi jawapan sebab takut dikecewakan sekali lagi. nasib baiklah si dia bagi masa. haha~ take your time. till then. charlowww ~

Ya Allah, jika benar aku dari tulang rusuknya . bagilah satu petanda yang dia benar2 menyayangi ku dan dia juga milikku . 
Ya Allah, jika aku bukan dari tulang rusuknya . kau hindarkanlah segala perasaan sayang ini kepadanya . kau jauhkanlah kami dari terus begini . 
hindarkan juga dari perkara yang tak di ingini kelak . amin ~ 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!