|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
$ $ $

Wednesday, March 9, 2011 @ Wednesday, March 09, 2011 | 0 Comment [s]

kenapa tajuk entry kali nie lambang duit ? 
....
..........
.................
.......................
...................................
.....................................................
............................................................................

terus terang aku cakap, aku bukan anak orang kaya. aku duduk kampung jek. aku orang sederhana. 
and and aku bukan nye jenis yang kalau duit aku habis laju jek aku nak minta kat mak aku. 
dah lah dah masuk 2 sem aku kena bayar yuran sendiri. 
aku pun fikir jugak keadaan mak aku. mak aku susah payah carik duit untuk aku. 
yang aku pulak tiap tiap minggu nak minta. 
MEMANG TAK LAA AKU NAK MINTA !
even mak aku selalu marah macam nie.
"kalau takde duit minta jek. jangan la diamkan"
aku tetap tanak minta. aku memang susah nak minta.
bagi aku kalau mak aku bagi RM100 tuh aku akan tahan duit tuh sampai 2 minggu. 
kalau duit tuh habis awal, aku akan minta lepas 2 minggu. 
aku tahan je la makan or what so ever. 
aku tetap fikir mak aku. aku fikir mak aku pun nak guna duit tuh. 
adik adik aku pun sekolah lagi. 
yang sorang darjah 4. yang kecik sekali belajar kat Q-Dees *tadika omputih tuh
mahal tahu tak perbelanjaan diorang. 
ini kan lagi termasuk aku yang study kat kolej yang asyik minta duit nie. 
bodoh! bingai! 
sakit hati betul la. dah la aku kena saman RM50 sebab aku tak pergi mengundi. 
cibai betul la kolej nie. 
dah la yuran RM4020+RM50 = RM4070.
banyak tuh. sem lepas dah bayar 1 sem. 
sem nie lagi. ishh! dengan MARA kena sekat. 
memang butoh!
ishhh. geram betul laa. 
sumpah aku takde mood. 
lain la kalau ada pakwe yang kaya ke apa ke. 
boleh gak la dia tanggung aku. 
emm. aku pon ada masalah gak. 
macam macam laa. 
aku tengah takde mood sekarang! 
sakit hati! 
fuck!




Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!