|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
Merindunya

Sunday, March 20, 2011 @ Sunday, March 20, 2011 | 2 Comment [s]




Katakan kepadaku haruskah jalan ini kulalui
Tak bisakah wktu kuputar kembali
Saat kita masih bersama

Jelaskan kepadaku mengapa takdir ini yg terjadi
Saat ku mengerti artinya mencinta
Secepat surga menginginkannya

Tuhan kembalikan dia padaku
Karna ku tak sanggup berada jauh darinya
Kirimkan malaikat cinta untuknya
Sampaikan pesan dariku yg slalu merindunya





Ini lagu dari pinka mambo. Pinkan ke apa tah. Banyak sangat kalau search nama dia. Tak pasti la aku apa nama dia. Lagu nie betul-betul membuatkan aku nak pahamkan bila kali pertama dengar. Bila dah dengar buat kali kedua dan search lirik dia. Perghh! Tak macam nak menangis pulak aku kat sini. Lagu nie betul bagi impak besar dekat aku. Tapi, kalau ade yang dah dengar and bagi kengkorang semua biasa. It's okay lah. Ikut citarasa masing-masing lah kan. Betul tak? Aku mengaku ada masanya aku jiwang. *fara, kau memang selalu jiwang. Apa? Betul lah. huhu Ok, kembali ke topik asal. Maksud lagu nie lah kan, seorang perempuan yang tak dapat hidup tanpa lelakinya *suami ke boyfie lantak dia laa. Dan dia selalu merindukan lelaki itu walaupun lelaki itu sudah tiada. Aicehh. Jiwang pulak dah. Sudah lah fara. Kau tuh dah lah tak tidur lagi dari semalam. Better kau tidur dari kau teruskan melalut. Al-maklumlah, aku cuti seminggu. Cuti mid-sem. orang lain dah nak masuk final. Aku baru nak mid-sem. Semak betul lah! duhh. *marah pulak dah. Dah fara! Pegi tidur sana! Ok. Babyeee. Love yaa. Charlowww Beteyhh. 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!