|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
perginya sahabat

Monday, March 28, 2011 @ Monday, March 28, 2011 | 0 Comment [s]

pada 26 march 2011, perginya seorang sahabat yang bernama JAMILAH BT ABD RAHMAN. al-fatihah~ even aku tak rapat dan tak berapa kenal arwah. sekurang-kurangnya kami pernah juga bertegur sapa masa sekolah dulu. sebelah class jek dulu masa sekolah teknik. sedih sangat bila dengar khabar rakan sebaya kita telah pergi menghadapNYA. terlampau awal rasanya. nak buat macam mana. bila-bila masa saja kita akan pergi menghadapNYA dengan apa cara sekalipun. dengan DIA kita hadir dengan DIA juga kita kembali. Ya Allah, semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

kepada Achik, yang hanya sempat menjadi tunangan mila selama 2 minggu. harap kau bersabar. kami semua dari ex sekolah TKK dulu sentiasa ada untuk kau. sentiasa akan doakan untuk arwah. moga kau baik baik saja. setiap yang pergi pasti ada hikmahnya. kau kena tabah hadapi dugaan yang diberikan. kau kena kuat untuk arwah. moga rohnya tersenyum melihat kau disana. aku tahu kau sayang sangat dengan arwah. kau kena kuat yek chik.

info : arwah meninggal kerana sesak nafas. arwah mempunyai penyakit. dan menyembunyikan penyakitnya dari semua.

Ya Allah, terlampau tabah hambaMU itu menghadapi sakit dan peritnya. sebelum arwah pergi, arwah sempat berbalas mesej dengan Achik. arwah senyap tidak berbalas mesej dan achik merasa pelik. bapa arwah call achik menyampaikan yang arwah sudah tiada tetapi tidak dipercayai achik pada mulanya. achik yang baru tiba di kedah sanggup berpatah balik ke sepang setelah mendapat berita ketiadaan arwah. achik yang sememangnya bekerja di kedah sudah membeli kereta untuk dihadiahkan kepada arwah tetapi tidak sempat ditunjukkan kepada arwah. pada hari pengebumian, achik sebak menghantar arwah ke liang lahad. achik, kau kena kuat ye. Allah lebih sayangkan arwah. 






semoga tenang kamu disana wahai sahabat. agar ditempatkan dikalangan orang yang beriman. al-fatihah ~ 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!