|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
Repost :)

Wednesday, March 2, 2011 @ Wednesday, March 02, 2011 | 2 Comment [s]

oke . just want to say yg aku just nak repost balik benda lama yg aku pnh post dulu . 
tapi aku dah terdelete . 
semak laa pikir pasal benda sama . huhhhh . 
aku terpikir pasal apa nie actually ?
pasal 
C.I.N.T.A !
yes . eja betul2 n baca betul2 . 
apa tuh ?
cinta ?
apa itu cinta ? haha :D
kan best kalau ada seorang lelaki bagi kata kata manis itu dengan ikhlas . 
bukan hanya lakonan semata mata . 
untuk menghancurkan kehidupan seorang wanita . 
haishhh . apa nak jadi la manusia sekarang . 
diluahkan kata kata manis . 
bila dilayan, lain jadinya . 
sungguh annoying . 
jangan ingat aku tak pernah terkena oke . 
dah banyak kali dah . 
sampai naik muak aku dengar . 

aku bagi satu puisi oke . 

perempuan ,
datang atas nama cinta ,
dia pergi kerna cinta ,
di genangi air racun jingga dalam wajahmu ,
seperti bulan lelap tidur di hatimu ,
yang berdinding kelam dan kedinginan ,
ada apa dengannya ?
tinggalkan hati untuk di caci ,
lalu sekalinya aku lihat karya syurga dari mata seorang hawa ,
ada apa dengan cinta ?
tapi aku pasti akan kembali dalam satu purnama ,
untuk pertanyakan kembali cintanya ,
bukan untuknya ,
bukan untuk sesiapa ,
tapi untuk aku .
kerna aku ingin kamu .


puisi nie aku ambi dari cerita ADA APA DENGAN CINTA . 
nice kan puisi nie ?
betul betul nice . 
agak mendalam . 
seorang lelaki bukan hanya meluahkan kata kata manis sahaja oke . 
alangkah bertuahnya . weeee :)

hey lelaki, 
aku bukan sahaja mahu kau menyanyikan lagu gurauan berkasih untukku .
aku bukan sahaja mahu mendengar kau mendendangkan lagu dunia batinku untukku .
aku bukan sahaja mahu mendengar kau meluahkan kata janji manismu padaku . 
aku bukan sahaja mahu mendengar sayup suaramu merintihkan ayat puisimu padaku . 
tetapi, 
aku hanya mahukan keikhlasan kau menyanyikan, kau mendendangkan, kau meluahkan dan kau merintihkan kata kata cinta buatku . 
aku mahu kau maksudkan itu . 
hanya kejujuranmu . 

pesanan yang bukan pesanan : aku mmg ade mslh cinta . hati aku dah ready tapi mental aku tak ready lagi untuk semua ini . 




Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!