|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
suck !

Tuesday, March 8, 2011 @ Tuesday, March 08, 2011 | 0 Comment [s]

hari nie hari amat penat. time aku tulis entry nie pon mata dah terkebil-kebil. mengantuk sangat sebab tak cukup tidur dari semalam. haiyooo -.-"
patutnye aku g class kul 9.30 pagi tadi. aku terlewat bangun tak sedar apa apa. 
aku terjaga kul 11.15pagi. hoii! anak dara apa laa lambat sangat bangun. bangun terus g mandi siap siap nak g class. class aku memang start kul 12 pon. yang kul 9 pagi tuh just nak g jumpa lect.
gara gara tak attend class dia. *baiknye perangai fara. haha
lepas abis class aku pon g la jumpe lect tuh. 
kul 3 petang baru balik. balik jek incek S suruh siap ikut dia g DP mall. 
katanya nak beli barang n tengok wayang. 
dah siap suma. incek S dan incek T *tokdin dah tungggu kat bawah jemput aku. 
dalam kete memasing membisu jek. diam beribu ribu bahasa. 
sampai kat DP, incek T soh tolong amek tiket parking tuh. sebab tingkap sebelah driver taleh bukak. 
kelakar pulak. dah masok DP n jenjalan baru dengar suara memasing. 
*gila dah sampai memang mcm tuh laa.
carik baju diorang. then nak g MP pulak. berdepan jek dgn DP tuh. 
tapi nak naik kete jugak. so, dah kuar dari DP incek S nak g umah atok dia amek barang. 
lepas dah setel gerak g MP. g beli tiket wayang dulu. 
wayang start kul 8 malam. tengok cerita kembar siang. 
before masuk wayang, kitorang jenjalan n g makan. 
masuk wayang kul 8. best jugak laa ceritanya. ade part yang kelakar tuh rasa macam nak gelak gila gila vavi jek. haha :D 
dah abis wayang terus nak balik. g lepak kedai kayu. 
minum minum jek. memasing ngah kering. 
lepak lepak. kepala gila gila jek. 
asyik bukak topik pasal perempuan-cinta-perempuan-cinta-perempuan-cinta and and perempuan dan cinta lagi! yeahhh. haha :D 
duit aku dah kering nie. camne nie?
aku pon malas nak text mak aku minx duit. 
biar laa. tahan jek la. malas nak pikir dah. 
serabut bila cakap pasal duit. 
oke laa . done !
malas nak story ag. 
mau Zzzzzzz ~ 
best nie tidur. 
selamat malam a.k.a selamat pagi *sebenarnye. 
bye peeps ! 
layan ~


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!