|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
tengok sini!

Thursday, March 24, 2011 @ Thursday, March 24, 2011 | 2 Comment [s]

terima kasih kepada incek shahrul. jutaan terima kasih sangat-sangat dekat kau!


tengok. see! *dah tengok see pulak. HAHA ~ nie blog header aku yang baru. membe aku si sharul ngokngek yang buatkan. ok. pada aku die buat simple jek sebab aku takde bagi idea kat dia. aku suruh die tibai jek. die ade mintak idea biar senang sikit die buatkan untuk aku. tapi, dah kepala nie buntu sangat. so, benda nie pon terjadi dengan simple laa. takpe laa. kalau tak korang mesti tengok blog header aku asyik muka bajet comel tuh jek yang tertepek kat situ. tuh yang aku suruh sharul buat. dah ada orang offer nak buatkan. so, kita balun jek laa kan. HAHA~ btw, thnx sangat ok! hehehe :)


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!