|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
sistem gugurkan kandungan

Wednesday, April 20, 2011 @ Wednesday, April 20, 2011 | 0 Comment [s]

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

tajuk macam rare pulak aku nie! haha . padahal tade kena mengena pon. cuma nak cerita dari pengalaman aku yang mendengar cerita pasal gugurkan kandungan dari sahabat sahabat. huhu *skemanye aku memang cukup menyampah plus benci benda benda macam nie. bila kawan cakap 

"tolonglah carikkan port mana nak gugurkan" 
"tolong sangat sangat. tanya lah membe membe kau yang mana tahu"

hoii, kau ingat aku nie apa? tempat untuk bertanya sistem pengguguran? wehh, binatang pon tahu bela anak lah kalau terlanjur. haha :D kau hado? takdo langsung! buduh. baby betol lah kau nie. semata mata takot family dapat tahu. semata mata malu dengan orang ramai. sanggup jek kan buat apa jek. bunuh diri pon sanggup. aduyaii. inilah manusia. time kau buat zina tuh tak tahu lak malu? time buat zina tuh tak pikir lak family? memang buduh betol. aku kalau bab kaitan zina & gugurkan nie memang pantang doh. lain kali yang pertama kau pikir sebelum nak buat tuh Allah s.w.t tuh dulu. dosa dosa kau yang lain. mati kau. akhirat kau. pastuh pikir family kau pulak. malunye diorang. bukan diorang jek malu. kau pon sama. last, kau pikir future kau. kau pikir lah kalau buat tuh kau rasa pakwe kau lari tak lepas jadi pape. kau pikir lah nanti dah kahwin malu dekat suami yang kau dah nothing. aku bukan apa. sumpah aku pantang bab2 macam nie. nampak jek aku gila gila. tapi aku pikir semua nie. memang la zaman sekarang selalu jek macam nie. yang perempuan cakap "hallaaa, time kahwin nanti tah ye tah tak laki kau tuh teruna. skunk nie susah beb dapat laki yang betul terunanya" yang laki pulak cakap "zaman skunk mana ada perempuan dara lagi. kalau ada pon kompem takde suatu hari nanti. ape salahnya buat skunk" . sumpah aku cakap aku cukup benci! teramatlah benci! pikir guna otak jangan guna lutut! jangan ikutkan sangat nafsu tuh. wehhh, mulut langsi ahh lu. sapa kata aku takde nafsu? setiap manusia ada nafsu lah. binatang pon ade nafsu lah wa cakap lu. tapi berpada pada lah sikit. jangan main balun jek. pikir sikit apa akan jadi lepas tuh. aduyaii. apa kau pikir hidup hanya sekali so kau kena enjoy puas puas lah. macam tuh? apa kau tak pikir mati pon sekali tapi kau rasa ke kepuasan kau selama kau hidup tuh time kau mati? bila kau dah enjoy puas puas kau pikir mati nanti kau leh mati dalam senyuman? dalam kepuasan? macam tuh? ba wau dal wau ha lah kau nie! itu jek aku nak cakap. sekian terima kasih.

p/s : bukan nak tunjuk baik tapi beringat lah sebelum kena yek & dah pandai buat pandai tanggunglah kawan.


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!