|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
without birthday gurl

Friday, April 1, 2011 @ Friday, April 01, 2011 | 2 Comment [s]

hey verynessa duie anak robert ulin :) thiz entry just fer you. happy birthday sweetie yg ke 20 on 2 april 2011. dah tua dah kau. jangan buat perangai budak2 lagi ye. kalau tak aku hempok kau. kau taw tak, bila kau dah takde kat sini. bosan sangat! totally bored. dah takde lagi budak yang suka gelak mengilai memalam. takde lagi bunyi budak makan ais batu mcm makan keropok. krakk krukk krakk krukk~ takde lagi budak yg order makanan pepagi buta kat kedai makan sebelah. takde lagi bau asap rokok busuk. takde lagi budak yang still tidur time org pegi class. takde lagi bunyi budak main game plant vs zombie. takde lagi budak yang suka teman org ke mana jek. takde lagi budak yg suke berjalan. takde lagi budak yg suka marah2 org sesuka hati. takde budak yg akan bercerita pasal miri lagi. emmm. dah takde dah. bukan meninggalkan dunia. tapi, meninggalkan negeri melaka nie. budak yang berasal dari miri, sarawak dah pulang ke tempat asalnya. kau ambil keputusan melulu nak berhenti kolej semata-mata pasal lecturer. ishh. sumpah aku bengang. kau tak pikir kitorg ke? kau tak pikir sekeliling kau? emm. takpe lah. benda dah lepas.



kurang di ajar betul kau cakap aku suka bebel kat kau. haha~ tapi, memang pon. aku bukan bebel sesuka hati jek. aku bebel tuh pon ada sebab. ok. kalau yang mana kau terasa yang macam kau tulis dlm blog kau nie. aku minta maaf. tak sengaja. aku kalau dah marah memang lepas jek. kau knl aku kan. dari sem 1 lagi kita kawan. jangan lupa aku kat sini. taw! halalkan apa yang kau pernah belanja ke apa ke. and what so ever la. ok. aku doakan yang terbaik untuk kau. tinggalkan sifat kebudak2kan kau tuh. jangan terlampau ingin dimanja sangat. sebab kita kena tetap berdiri sendiri kat dalam hidup nie. jangan cengeng ok. aku taw kau kuat nangis. ishh. tombok kang. haha~ apa-apa kau contact jek kitorg yg kat sini. ada problem just share. jangan pendam sangat. kau pun kalau ada pape kau cite kat aku sorang kan. aku sentiasa ada untuk kau. :'(

 time kite overnite. rebut camera moy nie.
 pepagi buta mandi kat pantai puteri dgn mat,ayin n chan.
 pic dengan adik aku. kau balik rumah aku.

 1st time kau pergi putrajaya kan?

miss you my girl :(

always love you sweety pie :)
and
happy birthday sweet twenty
may god bless you.


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!