|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
168 ;)

Saturday, May 28, 2011 @ Saturday, May 28, 2011 | 0 Comment [s]

darah gemuruh. korang taw tak darah gemuruh tuh apa? darah gemuruh macam excited or gementar melakukan sesuatu kan . something like that la kan . ok fine . lemah semangat ? lebih kurang jugak kot mcm draah gemuruh cuma ia lebih kepada penakut laa *mcm tuh la agknye hee . ok . aku ada kedua duanya sekali . tataw la macam mana nak atasi .

DARAH GEMURUH
aku akan kena macam nie time jumpe someone yang baru kenal . buat presentation . masuk exam hall . buat sesuatu yang mencabar dan mcm2 lagi . sampai sejuk2 tangan aku sampai berpeluh2 . haishhh . aku try relex tapi tetap akan gugup . perghhh ! gugup tuh toksah nk ckp laa . smpai aku melalut ape tah . kalau present tuh kelakar . aku try relex . pas tuh lecturer tanya jek, apa yang aku taw sume aku jadi tataw . aku taw tapi nak explain mmg dah taleh pk apa . aku mesti akan cakap "entah.." pas tuh garu2 kepala . aku nie dah la seorang yang blur . loading tuh ag laa . mcm ngah download file besar dlm kepala otak . ishh . susah taw x . 

LEMAH SEMANGAT 
nie lagi satu . haishh . aku paling lemah semangat kalau bab2 excident . bunuh2 . even baca surat khabar n tgk berita kat tv pon aku yg gugup . tah kenapa . paling best kalau accident depan mata . ag laa . terus senyap n tangan sejuk menggigil2 . terasa mcm nak pengsan pon ada . semalam, otw gi giant dgn membe . bus langgar kereta . naseb takde pape . just ape tah nama . bumper belakang kot . dah tercabut then cermin belakang tuh berkecaiii . cabut terus . kereta jek la terok . orang takde pape . aku yg tengok nie terus diam tangan dh menggigil2 sejuk pulak tuh . membe aku nie dh cuak suh aku gi beli air then minom . aku ckp takpe jap lagi ok la tuh . mau tak terkesima . patutnye org accident yg trauma . aku yg lebih pulak . maybe sebab dulu ade pengalaman tgk accident yang really2 terok berlaku depan aku . kepala hampir putus kot . gatal nk pegi tgk . time tuh kuat ag semangat . dh tgk terus diam . pastuh khayal sendiri . termenung jek . aku tataw kenapa . start dari tuh laa aku mmg pantang ade accident ke . org jatuh motor pon aku tanak tgk . adik2 aku main luar rumah pon aku dh cuak semacam . tah laa . yg nie betol2 dugaan besar buat aku . kalau tgk berita psl accident dgn buang bayi ke apa ke . kompem aku jadi diam . tah lalut sendiri . terok dowh . ishh . 

p/s : tataw nk buat apa lagi . betul2 dugaan .


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!