|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
final

Friday, May 27, 2011 @ Friday, May 27, 2011 | 0 Comment [s]

maaf tuan tuan dan puan puan . makcik makcik . pakcik pakcik . akak akak . abang abang . sedara mara . paklang toklang maksu nekngah tokchik nek uda bapak tiri mak tiri cucu menakan mertua apa lah segala bagai kan . maaf tersangat2 laa maaf -_-' erkk . kenapa ye agak2 ? sebab aku dah lama dah tak update new entry . *better kau padam jek blog kalau tanak update Macam nie la yek . aku terlampau sebok dan terlampau melampau segala bagai dengan apa yang jadi skunk nie . ok fine ! aku dah start merepek skunk nie . kembali kepada tajuk di atas yek anak anak . aku sebok dengan final . bukan final mentor ke AF ke maharaja lawak ke . bukannn bukan yang tuh . tapi final exam .final nie betul2 membuatkan aku tak senang duduk tido mandi sume2 laa . *online boleh pulak Arghhhhh ! Even aku amek 4 paper tapi tak bermaksud ringan or boleh relex sesuka hati jek . Sume ada laa . OK fara . kau relex jek k . kau kena kuat . Ya Allah, kau permudahkan lah segala apa yang aku lalui ini . Aminn ~ itu saja buat masa skunk . nanti aku free, aku update lagi yee . sorry sebab membuatkan korang semua asyik baca entry yang tak lapok dek hujan dan tak lekang dek panas tuh . *merepek again 

pesanan : kalau ada pape, korang tinggalkan jek la pesanan kat shoutbox tuh . aku baca semua tapi aku tataw nak reply yang mana . banyak naa . 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!