|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
terbaik !

Friday, May 20, 2011 @ Friday, May 20, 2011 | 8 Comment [s]

ini bukan statement nak bercerita pasal AF ke apa ke tetibe jek aku nak terbaikkk bagai . tapi ini kisah pasal anak dara ehh . salah . jejaka tampan . do you know how much i love you ? *tetibe Aku dah tak keruan di sebabkan kau kau dan juga kau ! Grrr ~
eh? bukan kau domok. tepi kau main jauh2 !

see ! aku hampir mengetepikan domok aku . how dare you fara ! how dare !!!! *tak keruan

nie lah dia yg buat aku tak keruan
skunk aku terlebih emo dan terlebih perhatian dekat cerita nie . *final mcm mana? yelaa . aku pon baru 3 tahun tinggalkan sekolah . so excited la nk tgk . lagi2 aku nie bekas sekolah yang budak2 nye agak terbaik dari ladang mcm budak2 dlm cite nie . hahaha . opss ! heee :) ok2 meh kenal kan sorang demi sorang . tapi aku just kenal beberapa jek laa . yang lain tuh aku tak dapat kenal pasti sebab tak add dlm FB/ tak follow dlm twitter ag maybe . haha :D aku bgtaw watak n kesalahan sekali ek dlm cite JUVANA nie.

Zahiril Adzim a.k.a Daim

dah mcm coklat DAIM dah nama . haha
kesalahan : dituduh membunuh ibunya sendiri


Johan Asari a.k.a Botak
kesalahan : memukul pelajar sekolah sehingga parah

Adam Shah a.k.a Ayam
kesalahan : membuang bayi bersama pelajar perempuan . 
woww ! dasyat ek awak nie . die ramah la dlm FB n Twitter . 
Adam : fara, awk di melaka?
Fara : yupp. melaka.
Adam : ok gud . mggu depan sy kt melaka.
Fara : yeke? bila?
Adam : nnti sy bgtaw awk.
Fara : ok. buat apa melaka?
Adam : cuti :) dlm jumaat or ahad sy balik.
Fara : ok . 
see ! ramah kan dia . ape lagi kengkorang . serbu la rumah die kat melaka tuh . haha :D

Syazwan Zulkifly a.k.a Apek
kesalahan : menipu orang ramai untuk wang. 
birthday dia 20 may laa . baru wish semalam kat dia . 
die pon ramah dkt FB . twitter aku tgk die jarang tweet . 

Idzham Ismail a.k.a Panjang
kesalahan : merogol pelajar perempuan bawah umur. 
die asal bangi . dah dekat dah umah aku ngan dia . nak ngorat ? opss . dlm FB die dh in a relationship dah . 
kempunan la korang . haha :D

Shukri Yahaya a.k.a Fit
kesalahan : menagih dadah. 
dia nie kelakar . ramah gila babas wa cakap lu . tweet balas . FB balas . die pon layan jek kepala aku yang gila nie . kalau dh terlebih glamor jgn sombong lak ek . 

Talha Harith a.k.a Black
die punya watak kejap jek . hee 
kesalahan : pukul cikgu sekolah . 
die nie lagi laa rajin balas kat FB siap wall to wall . huhu . dlm tweet aku tak penah ag tegur dia .dlm Fb jek . 

Shafiq Ikmal a.k.a Gaban
kesalahan : lumba haram . mat rempit wokk
die nie aku tak penah tegur pon . hehe :) sbb die pon jarang laa online agaknya . 

nie jek laa yang aku kenal sebab memasing ade dlm friend list aku . yang lain tak dikenal pasti lagi . nanti carik ag info ok . 

pesanan : info kesalahan pelajar JUVANA dekat sini [klik sini] kalau rasa nak add dorang klik jek kat nama tuh . Zahiril Adzim punya hanya ada page saja . 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!