|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
yahoo mesenger

Sunday, May 15, 2011 @ Sunday, May 15, 2011 | 0 Comment [s]

dah lama dah tak update kan? ishh fara nie. bukan main malas kau ye. bukan apa, otak kosong laa. dengan nak final lagi. 26/5/2011 nie aku dah start final. doakan aku yek. taw! orang lain dah sedap cuti sem dah pon. siap ada yang dah masok sem baru dah pon. aku n the geng jek belom cuti2 lagi. kesiann :( masok air dah nie. ishh -.-' aku tataw nak post apa nie sebenarnya. aku baru jek webcam dengan seorang malaun nie. membe aku.


hahaha :D aku time nie ngah gelak sakan. maybe dia nak taip cute/putih. tertaip cuti. nie sesi gelak2 nie ekk 

Fadly Torres (bukan nama sebenar) : awak gi tido. saya doakan awak dapat bf yang ensem,bek, setia

Aku : tanakk tido ! aminnnnn ! hahahahahha

Fadly Torres : saya kaler rambut . nampak cuti ckit kan kulit . nampak putih 

Aku : hahahahahaha . cuti cuti . hahahahaha

Fadly Torres : bukan cuti . salah taip la ngok . rogol kang 

Aku : hahahahahaha yelaaa cuti

Fadly Torres : bongokkkkkkkkk 

bla bla bla n bla ..................

itulah ceritanya. aku taipkan balik bagi sapa2 yang tak nampak ape yang kitorg borakkan. hihi :) kelakar lah awak. hahaha :D so, nie jek la cerita aku. malas nak story ag. hehe sekian salam.

p/s : pic bckground tuh. pic dia dengan awek dia. cantik wokk awek dia. huhu


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!