|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
contest belog saya comel ;)

Friday, June 24, 2011 @ Friday, June 24, 2011 | 0 Comment [s]

okey dah berapa kali aku join contest tp x penahnye menang.
kihkihkih :D
kali nie aku kena join CONTEST BLOG SAYA COMEL.
comel ke belog aku nie? 
x kemana pon cik muni oiii.


contest nie dibuat oleh cik Qistina. 
belog die sesangat comel! polkadot buble alalala aku suka tgk belog die!

Syarat Penyertaan :
1. Follow belog cik Qistina n like page nya sekali ;)
2. Buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg. x kisah sape pon.
3. last sekali tinggalkan link kowg dkt comment box entry cik Qistina tuh. 


Info:
Tempat Pertama : RM100 cash
Tempat Kedua : RM50 top up
Tempat Ketiga : RM30 top up


haaa. mesti ramai yang berminat kan? meh ler join. 

n aku nak tag 4 owg tuh kepada :
cik Vee
cik Shasya

yang mana nak join sempat lagi nak join. 

Tarikh tutup : 17 Julai 2011 tarikh takkan diubah. mekasihhh ;)

mekasih cik Muni sebab tag saya . heee 



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!