|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
khas untuk AWAK

Friday, June 24, 2011 @ Friday, June 24, 2011 | 8 Comment [s]

this entry memang khas untuk AWAK. yes awak.
Hazarul Naim bin Salmi. 
maaf. entry kali ini agak emo sikit sebab aku tak taw mana lagi patot aku luahkan.
dekat kengkawan?
mereka ada kehidupan dan masalah memasing.
memang masalah boleh dikongsi. 
tapi x kesemuanya kan?
maaf juga kepada pasangan naim, Effa Ziela.
see! sweet kan dorang?
bak kata akak angkat aku. 
"kita hanya mampu mendoakan mereka bahagia jika si dia bukan jodoh kita.
hanya tangisan dan doa dapat mengubati rindu pada si dia"
betul tuh kak. 
ermmm.
mana aku dapat pic dorang?
x usah di tanya. 
ok let's back to the title k.

naim, terima kasih sebab ajar fara erti cinta. erti kehidupan selama fara dengan naim.
fara banyak berubah selepas mengenali im.
dari yang jahat kepada yang baik seperti yang im suka.
2 tahun lebih kita bersama. masuk tahun 2010.
semuanya berubah masing2 mengikut haluan sendiri.
masa tuh amat berat untuk melepaskan im pergi.
fara yakin ada hikmah ketika itu. 
setelah berpisah banyak yang berubah.
bak kata cik muni. 
"kita akan rase sesuatu tue bernilai bila kita kehilangannya"
ayat aku macam aku menyesal melepaskan dia.
haha :')
move on lah kawan. ok.
aku mengaku aku masih sayangkan dia seperti dulu. 
aku mengaku aku selalu merindui dia.
aku mengaku aku masih menginginkan dia.
aku mengaku aku tak pernah bahagia setelah berpisah dengan dia.
kenapa im kembali dalam hidup fara?
im dah pon bahagia bukan. 
itu jawapan yang im bagi kan. 
im lebih perlukan dia.
tapi kenapa im muncul?
fara paham jawapan im "kita kawan".
yeee, memang fara setuju kita berkawan. 
tapi tak semudah tuh. 
dalam hati fara lain im. lain!
please paham. 
setiap kali im text hanya tangisan yang mampu mengubat rindu nie.
fara lebih selesa im terus hilang sebab fara takkan sakit sampai mcm nie sekali melihat im bahagia.
Ya Allah, kau kuatkan aku Ya Allah.
kuatkan hatiku.

im, fara minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. 
minta maaf sebab selalu sakitkan hati im.
dan minta maaf sebab sampai sekarang perasaan sayang tuh tak pernah berubah dari 16 September 2007. 
im boleh keji, maki, gelak and ape2 jek la yang im suka kat fara. 
fara paham. 
terima kasih sebab awak pernah hadir dalam hidup saya. :')
kenangan manis mahupun pahit itu akan tetap bersemadi dalam hati dan pikiran.
with love, 
Farah Nadzirah Binti Mohd Radzi. 


p/s : ada blog rahsia aku buat khas untuk dia sebenarnya. :'(



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!