|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
mana nie?

Thursday, June 16, 2011 @ Thursday, June 16, 2011 | 2 Comment [s]

 aku tengah buntu skang nie. 
aku nak beli fon baru memandangkan fon aku dh macam hape dh.
dia wt pangai an.
aku tak banyak duit pon smpai nak beli BB n Iphone 4 tuh. 
angan angan jek mmpu. 
aku bajet ciput jek.

Samsung Galaxy Mini S5570

Sony Vivaz Pro

Sony Xperia X8
yg atas yg tersenarai jek aku mampu nak beli nanti. 
agak2 yg mana ek?
haishh. 
keliru laa. 
kenapa aku nk beli fon baru?

Sony Ericson K660i

fon nie macam majok ngan aku sebab nak beli baru.
die gegedik jek. 
kejap hang kejap ok. 

Sony Ericson W595
fon nie tayah cite laa. mmg dh hancur berderai dh kne keje ngan aku.
taleh nk caj. 
pas tuh screen dlm dh hancur gara2 aku jatuh tangga dulu. 
ape gelak2??
suke la ek ak jatuh tangga. 
grr ! 
screen dalam weh pecah. dalam!! smpai dh xde rupe enset dh. 



Nokia 1100i
kau jek laa peneman aku. 
penah jatuh dari tingkat 3 pon kau chill jek.
button pon dh xnmpk hurup2 ag.
tp kau still maintain ok.
just cajer kau jek ade org bedal.
maaf laa kepada sape yg bedal tuh. 
aku just nak bagi middle finger kat kau sbb kau dh pinjam then tak reti nak pulang.
macam2 alasan kau kasi kat aku an!
bodoh ! ori taw x cajer tuh?!
babun !!!!
grr !!!
ok sekian. 






Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!