|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
penjara

Sunday, June 26, 2011 @ Sunday, June 26, 2011 | 4 Comment [s]

penjara.
hidup aku bagai dipenjara.
kenapa aku ckp mcm nie?
hidup aku tak mcm org2 kt luar sana.
maksud aku leh hang out ngan membe bila2 masa. 
pagi ke petang ke malam ke apa ke.
aku? 
susah sangat nak dapat mcm tuh. 
sumpah weyh. 
kalau aku kat umah boleh dikatakan aku mcm x penah tgk matahari and bulan kt luar. 
kalau keluar pon mesti dengan family. 
itu pon boleh kira dengan jari bape kali keluar. 
kadang2 aku mengaku aku cemburu dengan kawan2 aku.
boleh keluar dengan pakwe. dengan kawan2 lain bila2 masa.
dorang boleh buat lesen usia memuda mcm nie. aku?
emmm. 
mak aku tak kisah aku nak gi mana dengan sape asalkan kena bgtaw dia. 
ayah aku? ini la masalah semua nie terjadi.
ayah aku lah yang x bagi aku wt semua nie. 
dengan org yg dia kenal jek aku leh keluar bersama. itupun kawan perempuan. 
aku ingat lagi ade kes aku balik dari melaka ke bangi. 
sampai ktm UKM.
ayah aku cakap dia xleh jemput.
suruh pakcik aku amek.
pakcik aku pon xleh amek.
aku cakap lah kawan laki aku leh tlg jemput.
&& kawan laki tuh dia kenal sesangat2 !!
taw tak apa dia buat?
dia cakap xyah. dia leh jemput tapi lambat sikit. 
lama kot aku tunggu. 
pfft ~
macam penjara kan? macam dok kat asrama kan?
haishhh. 
sampaikan kawan aku ajak hang out pon aku tataw nak jawab mcm ne lagi.
bagi alasan xde transport dorang kata nak jemput.
bagi alasan itu ini kang kata x sporting.
tapi sebenarnya AYAH TAK BAGI KELUAR !
kadang2 aku rasa aku leh gila dok umah.
stress menguasai diri.
aku dah 20 tahun laaa.
haaa. ini lah yang akan jadi kalau aku kat umah.
aku sanggup kurung diri kat dalam bilik and online.
ini jek dunia aku.

***************************************************
ape2 pon aku sebenarnya bersyukur sesangat!
aku tahu kenapa ayah aku buat semua benda nie. 
sebab dia xnk anak dara dia yang makin meningkat usia nie lalai dalam hal duniawi.
sebab dia xnk anak dia rosak.
sebab dia sayangkan anak dia lebih dari nyawa dia sendiri.
itulah sebabnya dia buat aku mcm tuh. 
nie time aku kecik ;)
see! raya tahun lepas ;) dia garang aww
iloveyouAYAH ;)
sayang ayah sesangat sangat!!!
psst psst ~
ape2 pon aku tetap rasa dipenjara.
kihkihkih :D
bosan tawukk !


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!