|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
wishlist

Saturday, June 25, 2011 @ Saturday, June 25, 2011 | 2 Comment [s]

salam n selamat sejahtera semua ;)
ehem ehem. betulkan mic
hari ini kita bentangkan perbincangan kita yang tertunda ok.
projek kita yang berjuta2 tuh kita pasti akan dapat. 
yeahhh!
srrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~
pok pok pok. ketok tv
tv rosak pulak. 
adehh. habis siaran tadi x dapat tgk. 

************************************************
berbalik kepada tajuk. 
lupakan saja kisah dongeng bawah nie. 
hanya iklan semata mata. 
kihkihkih :P
padahal sembunyikan jiwa yg lara
wishlist !
kenkorang nampak aku ada wishlist sebelah nie?
yang mana ade tanda  tuh la wishlist yang aku nak sangat skang.
yg takde tanda seperti ini   itu sume akan datang kot.
married and baby?
kahkahkah :D
calon pon xde lagi.
agpon baru 20 tahun.
tipu lah aku cakap aku x jeles kengkawan aku yang sebaya dengan aku ada yang anak nak masuk 2 dah.
harharhar ;)
banyak lagi tanggungjawab aku skang.
tanggungjawab aku sesangat lah berat memandangkan aku anak sulung and adik2 aku kecik lagi.
memasing skang baru darjah 5 dan yang sorang lagi 6 tahun.
jauh kan beza?
ok lah nie jek aku nak bebel.
sebab biar orang tak perasaan entry emo aku yang lepas.
okbai ;)


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!