|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
early july

Thursday, July 14, 2011 @ Thursday, July 14, 2011 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum w.b.t =)
kita nk ceghita nie!*ala2 Lisa Sughinani dengar laa dengar laa! 
meh meh dok sini. 
al-kisahhhhh. toyibbbb! 
tersebut lah kisah sang kancil beramai2 bla bla bla bla *ton sejibik cm S Samsuddin/pak ajiz. lupa ok

7 julai 2011 +__+
hari pendaftaran. terasa cm cuak laa nk daftar tuh. 
dah sem 5 bai. tapi aku rasa mcm baru sebulan lepas aku masok kolej nie.
cuak nye yaa amat! kalah nk gi perang laaa. boom boom boom!
petang daftar tuh aku n membe aku decide nk tgk Sekali Lagi kt GSC AEON Bandaraya Melaka. 
tapi takdak pulak. 
so, dat time lak kuar movie Tolong Awek Aku Pontianak.
cite nie sumpah kelakaq habes! suka part kat bus stop.
Bob ckp "Maya ckp Maya awek Bob"
aku rasa mcm semput gak aku gelak time tuh. 
tak rugi kot tgk cte nie. sumpah! 
hahahahaha :D 

11 julai 2011 
dh start class. 1 class jek kot time tuh. kul 2-4 ptg.
ok fine habes.

12 julai 2011

aku decide nk ponteng class sbb aku nk gi tgk Sekali Lagi gak. 
naseb membe aku Mieda nk kuar jugak. 
kitorang gi Dataran Pahlawan. 
end up! dapat jugak tgk cite nie. hari last tayangan kt Dataran Pahlawan.
cite nie sedih gila. tapi aku cool. 
aku sedih part Amy ckp "awak ayah saya! awak ayah saya!"
aku dok sroott sreettt dlm panggung. 
membe aku cakap aku nangis die ejek2. 
hahaha :D padehal aku ngah sejuk gila babas nie. 
abes jek cite nie. time nk kuar panggung tuh. 
membe aku wt confession "td sbnrnye aku nangis sikit" 
bhahahaha :D aku terasa mcm nk gelak guling2 time tuh. 
dlm panggung ye ye ckp aku yg nangis. dia pon sama rupenye. 
  
14 julai 2011
kechiq
cik Muni and me =)
hari single sedunia agaknya. hahahah :D
cik Muni kita laki nya telah pulang ke kampung. skemanya ayat aku.
cik Kechiq pon sama. 
aku? wakakaka :D always single on top! menggelibas lah sial!
kitorang kuar gi dinner. kemain ag nk bajet retis ckp dinner.
gi kuaq makan sudah. 

tuh jek kot yg terjadi awal bulan julai nie. 
nanti aku rasa nk update, aku update ag ok. 
mekasih. 
wassalam =)


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!