|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
hadiah !

Wednesday, July 6, 2011 @ Wednesday, July 06, 2011 | 3 Comment [s]

wait sayang! kejap! jangan terjun. ok. saya bagi awak hadiah. 
nie yunxyunx saya. Hari Defrina. nama betoi tak sempat tanya. hakhakhak :D
yunk! dok diam2 laa. 
ok bagus dah duduk. 
saya nak bagi awak hadiah nie. 
hari tuh awak majok kan dengan saya sebab x belikan awak sugar ape tah menatang tuh.
ok2. nie hadiah tok awak!
erkk -_______-' maaf salah!
tapi ini!
maru the cat! 
hakhakhak :D awak awak, saya takde duit la nk belikan. saya mampu bagi nie jek.
 kepala hilanggg!!!
 cakkkk!
 tadaaaaa =)
 hello, anybody's home ???
gymnastic with maru!
and last but not least! 
okbaii =)

saya mampu bagi gambar jek tok awak. hakhakhak :D
jangan majok ag sayang. 
psst psst !
aku bukan lesbo lah. 
kawan saya a.k.a yunxyunx saya!


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!