|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
tentang diriku

Saturday, July 16, 2011 @ Saturday, July 16, 2011 | 2 Comment [s]


homaiiii. please, no camera!
ouh no no!
no camera please!
*************************************************************************
suka. ye, saya suka!
saya memang suka!
katakan ye!
ahak =) 
saya sangat suka mengelirukan sumorang. bhahahhahaa :D
saya punye suka lah! fliphair
haiyooo.
saya sememangnya mahu update dan tersangat lah mahu. 
cuma idea tidak sampai ke otak. 
ouh idea! kemarilah kau menerjah otakku.
pemalas kau fara!
apa aku kesah!
kau diam sudah. 
aku ingin menyatakan di sini bahawa



AKU KUAT MAKAN
dan dan dan
AKU SEMAKIN GEMOK!
yeppaaaaa =)
itu sahaja. 
sekian, wassalam.


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!