|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
kau terkejut? aku lagi terkejut!

Wednesday, August 3, 2011 @ Wednesday, August 03, 2011 | 0 Comment [s]

semorang taw tak yang Khairul Fahmi disahkan putus tunang. kompem lah semorang taw kan. tipu lah kalau kengkorang tak taw. tipu kan. aicecehh. korang terkejut? aku pon terkejut jugak. lagi satu kes pasal Safee Sali mohon isteri kepada kapten Singaporak minta maaf kat dia dan AmirulHadi Zainal sebab gelarkan monyet dekat twitter. dah banyak kan cite pasal nie. sumpah korang bengang kan? ofcoz la. sape tak bengang tuh sila berambus dari negara ini. okbai. ekekke :D korang terkejot tak? aku lagi terkajot. kan kan kan! 
HAHAHAHAHAHAHA :D 
sila ketawa sekarang. berambus!
ok abes dah takat situ.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
maaflah. itu jek aku nak cite. malas nak cite lagi. ada lagi yang tekejut tekejut nie. sabar. baca lah dulu weh. takkan nak blah dah. lek lu sap kok lu.
01 ogos 2011, aku sambut befday sensirang dalam bilik. dengan berbekalkan lauk mak aku bekalkan. bapak lah sedih! roomate tak balik agi. sahur aku menangis. aceceh. drama jek nie. membe aku sume just wish jek.
02 ogos 2011, roomate dah balik. happy lah sikit. aku pon memang dah berniat ponteng class sebab takde mood gi class. 

drama bermula.
Munirah : fara, teman aku gi KFC. berbuka kat sana. ada si polan bin pondan nak ajak berbuka sesama. aku malu. kechiq tanak teman.
bla bla bla bla bla bla bla ~

segala janji dan agreement sudah di tandatangani kedua dua belah pihak. maka, aku pon bersetuju nak teman.
aku pon siap cikai2 sebab aku pon tak suka si polan bin pondan tuh. nyampah kot.
sesampainye KFC kul 6.30. duduk2 kat table. tak order agi.

Aku : makcik, betul ke si polan bin pondan tuh nk dtg? nanti kang kau kena tipu ke.
Munirah : betul laa. die datang. weh gabung meja. si polan bin pondan ajak housemate die sekali.

aku pon mempercayai dengan penuh rendah dirinye. hakhakhak :D
beberapa minit nak dekat kul 7. aku suh munirah belikan makanan. aku dah bebel sensorang.
aku nampak kelibat classmate aku. aku macam happy sebab leh ajak lepak satu table.

Aku : makcik, muzani lah.
tetibe dalam mind aku terus dangggggggg ! ~ aku terasa mcm aku tertipu time tuh -___-'
Aku : makcikkkkkkkkkk!!!!!

Munirah dah gelak2 sakan dah. classmate semua muncul bawak cake.
haiyooo +___+" malu maaaa. menggigil tangan aku. nak nangis aku rasa.
meh aku show gambar ok. meriah taw! tak penah2 bukak pose dgn classmate.



















sumpah aku terharu gilegile! korang sume memang terbaik!
special thanks tok kengkorang!
sayang korang sesangat sangat!
so, yang mana baca nie tekejut tak?
aku lagi tekejut !
sekian ~ ekekeke :D


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!