|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
tak setaraf?

Thursday, August 11, 2011 @ Thursday, August 11, 2011 | 14 Comment [s]

dimana letaknya taraf kepandaian seseorang? dari rupanya kah? dari otaknya kah? dari kelulusannya kah? dari tempat belajar? dan sebagainya. dari mana? tolong explain sikit kat aku. dekat bawah nie ade beberapa gambar yang aku print screen kan. korang baca dulu then nanti korang nilai. ok =)


















ok, please baca ikot turutan yek anak anak, pakcik makcik, paklang maklong, pak uda dan lelain. berikut adalah perang dunia kedua yang berlaku sebelum berbuka tadi. ye, aku dalam keadaan marah bila situation mcm nie berlaku. bebetul mencabar keimanan aku. puasa aku? ye aku berpuasa time nie. batal? aku hope tak laa sebab perasaan aku diganggu oleh mamat sakit otak nie. hanya ALLAH s.w.t saja tahu puasa aku. sama ada Dia terima atau pun tidak. 

meh satu persatu aku huraikan satu persatu cerita macam mana boleh tecetusnya peperangan nie. 
before this, si Saffuan Rahman nie ops sori takde cut2 lah nama dia nie dok kutuk2 kolej aku. aku tahu kolej aku macam mana. banyak kekurangan dan ada jugak kelebihan nye. die kutuk punye kutuk, aku diam then aku tak layan. hari nie, sila rujuk pada gambar balik. si Saffuan Rahman nie boleh carik pasal lagi. dan kali ini, kesabaran aku sudah sampai ke tahap maksima dan akhirnya meletop! dan terjadilah peperangan di atas. rujuk gambar la deyy. maki punye maki, marah punye marah. mamat nie takde langsung nak beralah. dan untuk pengetahuan korang sume, dia nie bekas kekasih kawan baik aku. so, aku dapat lah info yang mamat nie memang lah tegar yang amat dan takkan pernah mengaku kalah sedikit pon. paling funny siap kawan pon masok campor. bukti? ini


kawan baik dia kot si IsmiBond nie. tah celah mana tah taw2 pura2 baik padehal belakang kutuk2. ape kes sebenarnya nie? yang menjadi kemusykilan aku. adakah mamat nie sakit otak? ataupun dia yang tak puas hati. 
boleh tak sesiapa bagi aku pendapat or jawapan. kepandaian seseorang tuh terletak atau terbukti dari tempat belajar ke? please sesiapa ada tak jawapan nye? 

pengakhiran cerita perang tadi? aku tak balas pape pon even mamat tuh ade lagi dia menjatuhkan taraf aku mahupun kolej. sebab aku malas nak berpanjangan. kalau aku layan memang tak sudah laa. dan ingat ye Encik Saffuan Rahman,boleh klik kat nama kalau mahu tahu siapa
 aku diam tak bermaksud aku kalah. 

ulangan soalan ye anak anak. 
TARAF KEPANDAIAN SESEORANG BERGANTUNG KEPADA TEMPAT BELAJAR KE?
cik anonymous pon boleh bagi pendapat. terima kasih. 
=)



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!