|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
siapa suka kek. sila baca

Wednesday, September 14, 2011 @ Wednesday, September 14, 2011 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum W.B.T =)


















amacam? terliur? nampak sedap? cool? design cantik?
yaa. memang BUKAN aku yang buat semua nie. aku cuma nak promote je. 
tolong promote my lecturer punye bisnes. dia la buat semua nie. aku tengok gambar pon dah terliur taw. 
ramai kata sedap. puasa2 hari tuh pon die kata busy buat tempahan semua nie. 
bayangkan laa seorang pensyarah System Analysis and Design Method boleh buat semua nie. 
pensyarah IT tuh. pasal komputer2 nie. tapi berbakat dalam bidang lain. cara kan? 

kalau kenkorang rasa nak buat tempahan untuk majilis tunang, kahwin, birthday, annivessary ke ape ke
boleh klik
dalam blog dia ada macam2 lagi design kek. macam2 lagi perasa. boleh cekidaut!
ok? harga pon berpatutan. bagi aku biasa je harganya. 
ok charlloww. 
Wassalam =)

p/s : dah lama kan aku tak update. update psl raya? later yaa. ade openhouse kat umah aku sabtu nie. datang la ye. tak bagi alamat acane nk dtg.


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!