|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
back ;)

Friday, February 3, 2012 @ Friday, February 03, 2012 | 0 Comment [s]

Ya ALLAH ! banyaknya habuk. maaf ye. aku taktaw nak update apa kat belog nie. dah tuka background belog nie. terasa semak je mata memandang sebab renovate tak habis. pemalas tuh yang pilih putih je. malas dah nak tukar2 background lagi. rajin or ade mood kang tukar la balik. boleh tak macam tuh?
Munirah Zulkarnain

Kechiq

Moy a.k.a Fatin Azizan . Abaikan si gemok kat sebelah dia. 

Adik Shera && Jay Bond

Nurul a.k.a Kiddy Diamond

kenapa lah aku gi letak gambar bebudak nie. hailaaa. ok, nak story lah nie. semua yang ada kat atas nie. besty ever aku. susah senang sesama. ade masalah story je. aku jenis mendengar je masalah sesapa pon. nak buat aku macam khidmat kaunseling yang tak bape betul pon boleh. HAHA aku sayang semua kawan aku sampai ajal aku datang. INGAT OKAY! hikhik Munirah n Kechiq dh kawan dengan aku lama da. Penah jugak gaduh tapi kejap je pon. Nangis2 gak ahh gaduh tu. aku sorang jela nangis. Haha Adik Shera n Fatin Azizan tuh roomate baru aku. dorang final sem skang. baru je lepas praktikal. untung weyh korang. sampai hati nak tinggalkan aku sensorang an. sem depan dorang dh takde. jangan lupa kat aku taw lepas abes nanti. Nurul tetap jadi tarikan aku tok aku luahkan segalanya. sebab dia nie pon jenis suka kol aku then pot pet pot pet dekat aku cerita problem dia. Jay is my love ever. eh eh i mean it! That's soooo true! Ailevyu! aku sweet tak bongok? cakap sweet dulu kalau tak aku majok dengan kau. HAHA
Mieda 

Ok nie Mieda. aku panggil Mid je. bukan Mid Valley taw. dia dah tunang. aku frust gile tak dapat gi time dia tunang. aku yang kekonon eksaited nak tengok dia tunang. lastly, aku yang tak pegi sebab aku ada family day. sedih gila laa. sorry Mid :(

Ayu

This is my last SuperGurl. dulu aku penah post pasal dia. && nie lagi sekali aku post. nanti dia majok lagi dengan aku setahun. jangan memain dengan dia. dia nie kalau orang tengok muka n tak tegur memang orang akan cakap sombong n garang. padehal she's totally not! dia tak macam tuh pon. dia sangat2 baik && suka buat lawak tegar! kalau dengan dia, non stop aku gelak. betul weyh! Wallah! angkat tangan dia memang sangat2 cool bagi aku. memang dia jenis tegas bila nasihatkan kawan2. aku suka bila dia bebel kat aku. aku dengar cakap dia. hehe ;) ailevyumorAYU! kau yang palingpalingpalingpaling aku sayang! 





sincerely, 
farah nadzirah mohd radzi





Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!