|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
siapa punya birthday?

Tuesday, April 10, 2012 @ Tuesday, April 10, 2012 | 0 Comment [s]

4 april 2012 itu hari aku habiskan banyak sangat $$$$. tapi aku tak kesah sebab itu semua untuk kekasih punya pasal. do i care sume tuh? aku tahu mesti ramai yang cakap "buat ape banyak habes duit semata2 kekasih". ok let's say ADA AKU KESAH! haha kejam kan aku nie? firstly, memang aku nak hadiahkan dia sugar glider yang dia minat sangat tapi aku bukannye orang kaya. kalau aku belikan sugar glider nanti time birthday beliau mesti nothing. tak best la kan. so aku decide aku bagi je incek kurakura. 
tadaaaaaa~
yang jantan Ku yang betina Ra. haha KuRa! 

ok tak syok lah kan takde dua benda di atas. ofcoz kena kawkaw punya! lepas baling2 sume nie puas aku nak pujuk kekasih sebab ada membe kitorang terbaling telur betul2 kena hidung beliau. dan hidung beliau cedera dan bengkak. kesiaaaaannnn~ tapi takpe, sengsara tuh semua sekejap je. kitorang ada plan lagi syok esoknya. 
kek Chocolate Indulgence Secret Recipe for kekasih! dan tambahan adalah Pizza Hut. time dapat semua nie kekasih punya mood terus bertukar jadi happy! aku pon happy bila tengok dia macam tuh. 


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!