|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
terasa ke?

Tuesday, April 17, 2012 @ Tuesday, April 17, 2012 | 0 Comment [s]

boleh tak aku just nak luahkan perasaan aku kat sini? ok mulanya macam nie. hari tuh aku dan kekasih pergi lepak2 kat tepi sungai kat kampung morten tuh. kitorang borak2 macam biasa. bila berdua nie kompem laa boraknya laen sikit. (weh jangan nak pikir bukan2 ok) maksudnya, borak2 ke arah kejujuran, perasaan and macam2 confession (betul ke eja?) dibuat time tuh. ada laa aku terasa dengan kejujuran dia nie. aku tanak bagitahu laa apa dia. aku pulak kat sini nak jujur ok. 


*aku sememangnya pemalas. bab2 basuh baju guna tangan nie aku dah lama tinggalkan sejak aku habes form 5 dulu. cukup laa dulu time aku kat sekola berasrama dulu. siyesly, aku malas! aku pulak mmg alergic dengan sabun pencuci baju tuh. kalau kena kat tangan, merah2 gatal2 la tangan aku nie. garu2 sampai bengkak. 

*aku tahu aku pernah salah memilih kawan. tapi tolong paham aku, itu dulu punya cerita and now, aku tak ramai pon kawan. boleh kira dengan jari je kawan yang aku ada. yang mana aku contact hanya tuh je kawan2 yang aku ada sekarang. siyesly, bila bercerita pasal kawan nie aku kompem nanges. bukan apa pon cuma kekadang terpikir gak mungkin salah aku sendiri sampai takde kawan nie. please paham sayang. saya tahu awak lebih selesa dengan kawan2 ex awak dulu. hemmm :(

*aku mengaku aku tak reti masak. aku tak macam ex incek kekasih yang pandai masak. handal dalam segala hal. (jangan carik aku buat bini) dan aku mengaku aku berminat untuk belajar masak sejak aku kecik lagi cuma aku tak pernah diberikan peluang tuh. takde sape ajar aku masak pon kat rumah tuh. skang nie terkial2 laa text mak macam mana nak masak itu ini. (time tuh buat2 taw laa masak) 

ok tuh jek kot. kalau aku ingat nanti aku tambah. ok, mesti pelik kan. aku nie reti buat apa je? kompem takde sape nak kan dengan aku. nak taw aku reti buat apa?

=) buat air (kompem sedap!kekadang terlebih manis. hee bajet je kan aku nie)
=) lipat baju (itupon tak kemas sangat pon)
=) basuh baju guna mesin je. LOL
=) buat spagetti, megi, masak nasik, ikan bilik sambal tumis cili api dan goreng2 sahaja. 

nie je aku leh bagitahu yang berkenaan dengan kat atas. ok laa bye !



Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!