|+Follow | DashBoard|
Fara Punya Belog
nice

Saturday, June 23, 2012 @ Saturday, June 23, 2012 | 0 Comment [s]

kadang-kadang kita tak boleh nak share sangat kat someone apa yang kita suka or tak suka.
memang benda nie akan jadi sedikit terasa or sakit hati.
btw, nice to know your confession dear.
lepas nie aku takkan mintak tolong kau lagi.
aku takkan susahkan kau lagi my dearest friend. 


kat atas nie adalah untuk my lovely friend. yang aku kenal dari kecik. dari tadika lagi. dulu susah senang bersama. sanggup lakukan apa sahaja. sanggup kena herdik sanggup kena maki padehal herdik dan maki tuh adalah nasihat yang akan tersimpan rapi dalam minda dari sahabat sejati. 2 tahun lepas, selepas melangkah ke dunia baru. masing-masing membawa hala tuju. semuanya dah berubah. masa tu la keluar semua perkataan yang boleh di susun menjadi ayat yang kurang manis di dengari.
katanya, aku hanya seorang yang bila susah baru muncul.
katanya, bila aku dah balik rumah baru nak mencari dia.
TAPI,
sepatutnya dia harus paham. aku dengan dia berlainan hala tuju.
dia menyambung pelajaran hampir dengan rumah kami. maka, dia dapat kesenangan itu.
aku? menyambung pelajaran jauh dari family. jauh dari tempat kami.
kenapa perlu dia keluarkan kata-kata itu?
kenapa perlu dia berfikir sedemikian tentang diriku?
sedangkan setiap hari aku masih mengingati dia. masih ingin bertanyakan khabar.
patutkah aku dihina sedemikian rupa?
hermmmm :'(


Older Post | Newer Post
FaraPunyaBelog



 budak comel !
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

KlikKlik!

Diary AboutMe ContactMe


BorakBorak!





NyanyiNyanyi!





The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Fara Radzi

Best View at GOOGLE CHROME!